woensdag 17 juni 2015

Nieuw thema: 'Vakantie, wat is dat?'


Verhaal:
'Jules is met zijn familie aan zee.

Samen met papa en zus gaat hij met een rubberbootje varen.
Maar dan komt een grote meeuw hen lastig vallen.

Juls wil terug naar het strand en zus is ook bang.
Ze hollen terug naar mama op het strand en kruipen in hun strandtent.
De meeuw gaat boven op de tent zitten...'


Lied:
'Sapperloot, mijn snoet is rood,
dat is echt geen pretje.
Ik zet dan maar de volgende keer,
op mijn hoofd een leuk petje!

Sapperloot, mijn snoet is rood,
maar dat zal me leren.
Ik zal mijn snoet de volgende keer,
met zonnecrème insmeren!'


Versje:
'zachtjes blazen met mijn mond,
bellen vliegen in het rond.
Grote, kleine, hele fijne.

Een zeepbel hier, een zeepbel daar.
Vangen maar!'


Afbeeldingsresultaat voor prent jules aan zee